Špaldové krekry

Nakoupila jsem si špaldovou mouku a tak jsem přemýšlela co s ní, protože kromě chleba jsem ji ještě nikdy do ničeho nedávala, takže jsem včera zkusila upéct kakaové špaldové sušenky, ale něco mi na nich trochu vadilo, takže příště zkusím trošku upravit poměr ingrediencí a až sušenky budou přesně takové, jak bych si představovala tak recept zveřejním. Dnes jsem se vrátila raději k odzkoušenému receptu z těchto stránek

Sušenky jsou fakt moc dobré, až mě jejich chuť překvapila. 
Navíc hrozně jednoduché a rychlé.


Tady je recept:

- 250 g špaldové mouky
- 100 g másla
- 2 lžíce olivového oleje
- 100 ml vody
- 1,5 lžičky soli
- sezamové semínka

Všechno umícháme až vznikne hladká, lesklá koule. Těsto necháme odležet v ledničce cca 30 minut a pak vyválíme tenký plát, posypeme semínky a párkrát přejedeme válečkem, aby se semínka dostaly dobře do těsta.
Z těsta nožem nakrájíme čtverečky a ty dáme na plech pokrytý pečícím papírem.
Troubu předehřejeme na 160 stupňů a pečeme 20 minut.