Třešňová zmrzlina

Další zmrzlina v tomto šíleném horku...tentokrát třešňová. Sice už je po sezóně třešní, ale já jsem si jich letos hodně zamrazila a udělala jsem dobře, protože tahle zmrzka je opravdu výtečná.

Recept mám z http://www.laskominyodmaryny.cz/. Ubrala jsem množství cukru z původního receptu, protože jsem měla třešně hodně sladké.


Ingredience:
- 300g třešní
- 80g třtinového cukru
- 2lžk kukuřičného škrobu
- 250g mascarpone
- 300ml smetany na šlehání
- 35g moučkového cukru



Předehřejeme si troubu na 200C.
Omyté třešně vypeckujeme a zbavíme stopek. Promícháme je s  cukrem a škrobem a dáme do zapékací misky a pečeme 40 minut.  Upečené třešně necháme vychladit v ledničce (nejlépe několik hodin).
Mascarpone prošleháme se smetanou a moučkovým cukrem. Směs necháme na několik hodin vychladit v ledničce. Směs přendáme do zmrzlinovače a postupujeme podle návodu. Do hotové zmrzliny nalijeme pečené třešně, necháme párkrát promíchat a pak přendáme do uzavíratelné nádoby a dáme do mrazáku.